fixon Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 har en e36 coupe 92 mod som jeg ønsker å kjøpe nye høytalere til. hvor store er høytalerne i frontsettet og i hattehylla? Fremme har jeg kunn diskanter i dørene og høytalere nede i dørken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 5.25 nede og 4 i hattehylla har vertfall jeg - ikke sikker på døra. 92 sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Hm, er d høytaler i døra på E36 da ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Hm, er d høytaler i døra på E36 da ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fixon Skrevet August 5, 2008 Forfatter Share Skrevet August 5, 2008 er ikke høytalere i døra men diskanter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 er høytalere nede fårran døra på E36, diskanter i døra og høytarlere i hatte hyllla, jeg har de orginale høytalera fra min E36 så vis du vil ha bilder av dem og slik kan jeg legge ut det etter jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 ikke alle E36 d er høytalere i døra iværtfall men da vet jeg at d fins. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå