Aroid Skrevet August 4, 2008 Skrevet August 4, 2008 Jeg selger 2 sett med m-tech 2 front. Ene settet er skadet. -Front fanger -Front leppe Skal skaffe bilder til i morgen. den andre er bare front leppe og den er helt ny og er i glassfiber Har Facelift front plate også. kommer bilder. Bare kom med bud!
JulianS Skrevet August 4, 2008 Skrevet August 4, 2008 Hvor omfattende er skadene? Glassfiber det også? bilder og pris gjerne på PM
Aroid Skrevet August 7, 2008 Forfatter Skrevet August 7, 2008 Front plata og M-tech 2 front leppe i glassfiber er solgt til han Ceylon
Ceylon Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Bare sier ifra her, jeg har ikke kjøpt det likevel..
Aroid Skrevet August 9, 2008 Forfatter Skrevet August 9, 2008 M-tech 2 front leppe og facelift front plata er enda til salgs!
Ceylon Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Med mindre noen andre som vet om dette vil passe på preface fangeren...?
raymotor Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 har du kun frontfangeren uten leppa? send meg pm
Eksos Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 Med mindre noen andre som vet om dette vil passe på preface fangeren...? Passer ikke preface nei, men passer fint til facelift org fanger.. Jeg har en slik fanger forresten, Aroid kan få den med meg dersom han vil.. ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå