jensemann23 Skrevet August 4, 2008 Skrevet August 4, 2008 Jeg bestilte fra koed for en stund siden, gjennom den norske siden. Jeg fikk fortsatt momsregning fra TNT. Trodde man betalte inkl norsk mva nå jeg:S
verticalescape Skrevet August 4, 2008 Skrevet August 4, 2008 Høres merkelig ut. Du får skrive en mail eller ringe de..
fre Skrevet August 4, 2008 Skrevet August 4, 2008 Jeg bestilte fra koed for en stund siden, gjennom den norske siden. Jeg fikk fortsatt momsregning fra TNT. Trodde man betalte inkl norsk mva nå jeg:S Når bestilte du da? Det er jo bare å se på fakturaen om du har betalt moms hos Koed. Eller om det er norske kroner.
Tor Atle Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Du betaler ikke frakt og toll fra Koed.no Det vil si ingen regning fra TNT. Og det gjør at det nå er enda billigere å handle fra koed.
MGR Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Jeg bestilte fra koed for en stund siden, gjennom den norske siden. Jeg fikk fortsatt momsregning fra TNT. Trodde man betalte inkl norsk mva nå jeg:S du bestilte ikke ifra koed.dk da? da blir det jo fortsatt sendt ifra danmark. bestiller du ifra koed.no, så er det norge;) vil jeg tru..
LordPalo Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Uansett om man bestiller ifra koed.no, så blir varene sendt ifra danmark. Men man betaler i norsk valuta og slipper toll.
BMW89 Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 vil ting bli biligere da ? hvilke avgifter slepper vi. jeg venter på pakke fra koed nå.
Sir Hofstad Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Du betaler ikke frakt og toll fra Koed.no Det vil si ingen regning fra TNT. Og det gjør at det nå er enda billigere å handle fra koed. Kan ikke si jeg har regnet det til å bli billigere?
fre Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Du betaler ikke frakt og toll fra Koed.no Det vil si ingen regning fra TNT. Og det gjør at det nå er enda billigere å handle fra koed. Kan ikke si jeg har regnet det til å bli billigere? Akkurat samme priser på delene. Billigere frakt, ingen fortollingsgebyr(195kr) er det som er billigere...
Fliid Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 frakten er lavere. oi, sjefen sjøl kom meg i forkjøpet.. hehe
fre Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 frakten er lavere.oi, sjefen sjøl kom meg i forkjøpet.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå