Steffen.S Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.S Skrevet August 4, 2008 Forfatter Share Skrevet August 4, 2008 Beklager, glemte å skrive det i første innlegg. Det skal være lagt til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Den der selger du bare ikke for ei krone under angitt pris!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Bilder av interiøret og motorrom kan jo også være interessant. Bilder av ripe og de tingene som evt er å pirke på kan du jo sende meg på mail: Stian-G@online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.S Skrevet August 6, 2008 Forfatter Share Skrevet August 6, 2008 Da har jeg lagt ut litt flere bilder! Men må bare beklage kvaliteten. Alle bildene er tatt med mobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kthingvold Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Flott bil, absolutt verdt pengene! Hadde jeg hatt pengene skulle jeg slått til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 hvis jeg ikke husker helt feil steffen så bytta jeg de demperene bak rett før de kjøpte bilen av meg. men mener og huske at fjærene var litt myke. fjærer er billigere en dempere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.S Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 Da var tiden inne for en bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.S Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 Veldig mange som er interessert, og vil ha den. Men ingen som ringer tilbake. Mye sånn som foregår her eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Har nok lett for å være litt slik.. Jeg for min del har jo handlet meg E30, så da kan du utelukke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Veldig mange som er interessert, og vil ha den. Men ingen som ringer tilbake. Mye sånn som foregår her eller? trur nok at du har lagt deg litt høyt i pris kanskje.. kanskje noen tusenlapper billigere?? hørtes kanskje kjent ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.S Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 Solgt til en ung mann i Mandal. Ber admin stenge denne tråden:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg