Gå til innhold

bmw m3 gtr

Kentan-racing.com
 Share

Anbefalte innlegg

Har en 93 modell e36 coupe som alt er byttet til m3 på.. forsterkninger er innsveiset og det hele.. bilen vil å bli godkjent.. Den har et m3 gtr widebody kit.. For den som lurer på bilder så kan dere jo bare søke litt på nett.. BILEN er IKKE FERDI.. så dette er mere en tråd for og høre om det er interesse for å kjøpe den!

BIlen..

93 modell..

m3 gtr utsende..

18" felger med store dimensjoner

356 mm bremser.. tror jeg det var.

3.0 motor.

Denne bilen tenkte jeg og levere nermest muli en gtr.. ergo lite innvendi og minst muli vekt.. Vil bli levert med bur godkjent for løp..

tenkte en 230 000 for denne ferdi regget. blir det noe upris? blir vel å fancy lakk.. den kan eventuellt en kjøper være med og bestemme.. ser for meg en 2/3 deling av lakk.. gjerne lakk som reflektere litt over fargene i m logoen..

Kent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke? Kompis har nettopp regget en.. :) så vil tro man får det til.. biltilsynet har ikke noe med burene og gjøre lenger nei.. så slik sett får du ikke det til.. men er diverse firmaer som kan godkjenne.. lundanes bil i ålesund kan godkjenne bur for bruk i diverse racing.. så lenge dem har godkjent det og du har fått papirene så kan INGEN nekte deg å ha det i bilen.. det er iallefall meg bekjent.. å om ikke så kunne vel en gtr stylet m3 vært litt show å kjøre i en eller annen gatebil serie? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...