BreitBau Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 Hvorfor tectyl? Er det bare meg som har misforstått eller? Tectyl brukes til understellbehandling av bilder, IKKE fordi det er vanntett.. Men fordi det er slagdempende.. Er grunninga på karosseriet som er vanntett.. Tectylen beskytter denne mot steinsprut?
Springsteen Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 Nå vet ikke jeg hva alle brukes til, men det finnes jo flere typer tectyl
John H Skrevet August 24, 2008 Forfatter Skrevet August 24, 2008 Hvorfor tectyl?Er det bare meg som har misforstått eller? Tectyl brukes til understellbehandling av bilder, IKKE fordi det er vanntett.. Men fordi det er slagdempende.. Er grunninga på karosseriet som er vanntett.. Tectylen beskytter denne mot steinsprut? Hmm..har ikke brukt tectyl noen plass da, skal bruke det på understellet selfølgelig. Fant ut som du sier at det er kun for beskyttelse det er vits..
deerepower Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 rå bil lov til å spørre hvor mye du ga for den? lurer bare på hva sånt er verdt egentlig;)
John H Skrevet August 24, 2008 Forfatter Skrevet August 24, 2008 Takker, kan sende deg prisen på pm deerepower Da har vi gjort litt til vi Har "reparert" teppet da det var rivnet litt framme ved pedalene, vasket de og tørket de. Så nå er de også kommet inn i bilen igjen, setene er vasket og satt inn også, de skal farges opp igjen, men ikke helt enda. Setene er fine uten hull men har falmet litt i fargen som man ser på bildene, spes. førerstolen.. Ellers har vi vært en tur under bilen og kikket skikkeligt, ser bra ut egentlig, må feste bakpotta endel bedre. Ellers er ting som bremserør og slikt som nytt, ser ut som det er byttet nyligt. Skal bli godt å få på nye dempere og fjører og, de kommer senere i uka nå Og så noen stemningsbilder på slutten, ser banen på bakfelgene kom godt fram
John H Skrevet August 30, 2008 Forfatter Skrevet August 30, 2008 Da er det kommet nye deler! Wohoo! Senkesettet er kommet i hus og skal ses nærmere på imorgen. Fjører er fra supersport og skal senke 60 fremme og 40 bak, framdemperene er fra supersport mens bakdemperene er fra apex..alt helt nytt, takker for en kjempehandel med "Monster11"! Har også kjøpt nye bærekuler indre og ytre til bærearmen som skal byttes, så da skal det bli greier Noen som vet hvordan e30 demper greiene pleier være, sitter de godt nedi fjørbeinet??
Nordz Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 Hmm, jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg syns om den stylinga der Men, at det er en E30 utenom det vanlige, det er hvertfall sikkert! Stå på videre, blir morro å se den når den er ferdig : )
|Ole| Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 Er ikkje veldi fan av denne stylinga, men arbeidet som blir gjort ser veldi bra ut
Astri Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 Kan du ikkje dra med den denne bilen på treffet på søndag? e jo treff på Oasen då. Drit i om den ikkje e ferdig, det e et rått prosjekt!
Mr.Silver Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 Noen som vet hvordan e30 demper greiene pleier være, sitter de godt nedi fjørbeinet?? De satt iallefall veldig lett til meg
John H Skrevet August 30, 2008 Forfatter Skrevet August 30, 2008 Det meste blir gjort skikkeligt ja, er ingen vits å gjere de halvveis og måtte ta det opp igjen om 1-2 år. Det skulle vi gjerne gjort Astri men akkurat nå er det litt vanskelig, da den står på bukker og uten fjørbeina på framme Slik står de nå!! Den gule demperen er gamledemperen fra jamex, ser ny ut men helt ødelagt.. Men dritten var at bremeskjoldene er helt sundrustede og må bestilles nye, så da går det litt tid før den er kjørbar enda desverre..Imorra blir det å få av bærearmene og se om vi ut kulene, det blir sikkert noe drit..Men hadde vært morro det, vi får komme når den er kjørbar neste gang
John H Skrevet August 30, 2008 Forfatter Skrevet August 30, 2008 Noen som vet hvordan e30 demper greiene pleier være, sitter de godt nedi fjørbeinet?? De satt iallefall veldig lett til meg De satt veldi lett her også, ene mutteren satt litt men den måtte gi seg til slutt den også
Astri Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 Så surt da... Jaja, kanskje den kommer på neste treff eller bimmers streetmeet?
leif harald Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 Kommer du på treffet i morgen? Mulig og ta med koppen til felgen da i tilfelle?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå