mackie10 Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 bilen er fremdeles til salgs grunnet useriøs kjøper (Patrick . er ergelig når folk er såpass useriøse, da man bruker både av sin tid og energi på å tilpasse seg "kunden". så jeg benytter herved anledningen til å utelukke alle andre useriøse mamma-gutter som ikke er SERIØST interesserte til å ta kontakt.
caaatooo Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 bilen er fremdeles til salgs grunnet useriøs kjøper (Patrick . er ergelig når folk er såpass useriøse, da man bruker både av sin tid og energi på å tilpasse seg "kunden". så jeg benytter herved anledningen til å utelukke alle andre useriøse mamma-gutter som ikke er SERIØST interesserte til å ta kontakt. Uten å blande meg inn i noe som helst her, men det inntrykket jeg har av Patrick B er ubetinget positivt - han virker svært stødig og redelig. Uansett, lykke til med salget Er utrolig hvor godt i pris en pen og rustfri E30 holder seg, så du greier nok å få opp imot prisforlangende.
Anbefalte innlegg