diesel_luring Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Hei selger min 320d facelift da jeg trenger touring, kan ta innbytte i stasjonsvogn helst av nye kaliber, med mellom legg fra min side. 3 5 og x5 er av interesse. ønsker også innspill på hvordan prisen min er? MVH Diesel luring. Link til annonse: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14090932 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Prisen virker grei den, men det er kjøpers marked for øyeblikket, so det er kanskje ikkje so lett å bli kvitt bilen. Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel_luring Skrevet August 5, 2008 Forfatter Share Skrevet August 5, 2008 takker.... håper på noen bud... kan gå ned litt da babyen er på vei. kan gå ned noen lapper dersom man ikke vil ha med felgene med de dekkene som står på nå. har orginale felger med pirelli dekk som kan reise med i steden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg