jensemann23 Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 jeg skal vise bilen med ny motor, har TUV på fjærene(30/30), men ikke på demperene. De er av original lengde, Bilstein AC Schitzer foran og KYB bak. Framdemperne er kjøpt lett brukt fra Koed. Trenger jeg papirer på dem også hvis jeg skal godkjenne bilen som 6-er? Selv om det ikke er senke-dempere?
lynyrd Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 jeg skal vise bilen med ny motor, har TUV på fjærene(30/30), men ikke på demperene. De er av original lengde, Bilstein AC Schitzer foran og KYB bak. Framdemperne er kjøpt lett brukt fra Koed. Trenger jeg papirer på dem også hvis jeg skal godkjenne bilen som 6-er? Selv om det ikke er senke-dempere? Det kommer helt an på kontoret du skal vise den på. Jeg har opplevd at et kontor har bedt meg ryke å reise pga dette, mens kontoret "15mil oppi gata" har godtatt det. Det beste er nesten å ringe på det kontoret. Det som er lurt da er å late som om du har tenkt å gjøre det, for så å spørre hvilke papirer de må ha. Ringer du å sier at bilen er ferdigbygd, men du mangle det ene tuv kan de sette seg på bakbeina..... Kan være store forskjeller på kontorene.
thorbis Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 dempere kan dem ikke si noe på. det følger jo ikke med papirer på dempere fra biltema hvis du monterer det. er ingen som sier noe på dem. er kun fjørene dem er intrisert i pga hvor mye vekt fjørene tåler osv. mvh Thorbjørn R
GeirAndre Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 jepp... eu godkjenning behöver heller ikke papirer på dempere, bare fjärer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå