SteffenM2 Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Du trenger vel da ikke noe spesielt med orginale bremser osv, til E30 regner jeg med?Er intressert i rådene.. Nei, det er helt riktig Tenkte mer på noe som var litt bedre en orginale skiver og tromler som sitter på bilen i dag Trenger også et autronic smc eller sm4 sprut... Ellers funker penger også da Hehe, skjønner.. er mulig jeg har 325 bakstlling ekstra da, da får du iallefall skiver bak
E28 TURBO Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Trenger sånne råder. I min turbo motor... Merke? Kjøpt di henne?
Minibusa Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 Trenger sånne råder. I min turbo motor...Merke? Kjøpt di henne? Rådene kommer fra ppf...
Minibusa Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 Du trenger vel da ikke noe spesielt med orginale bremser osv, til E30 regner jeg med?Er intressert i rådene.. Nei, det er helt riktig Tenkte mer på noe som var litt bedre en orginale skiver og tromler som sitter på bilen i dag Trenger også et autronic smc eller sm4 sprut... Ellers funker penger også da Hehe, skjønner.. er mulig jeg har 325 bakstlling ekstra da, da får du iallefall skiver bak Kan være intressant det...
NeonMuffler Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 har nesten komplett e30 325 bakstilling. mangler diff og foringer så vidt jeg husker.
Minibusa Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 har nesten komplett e30 325 bakstilling. mangler diff og foringer så vidt jeg husker. Ok... Ønsker komplett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå