Nygaard Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Har bestilt mutteren som skal holde demperen i fjerbeinet fra gs. Så har det seg sånn att muttern ikke går over demperen. Finnes det mange forskjellige slike? Er 51 mm fjerbein og konidempere.
336mik Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Finns ihvertfall 2 forskjellige. Innvenndig og utvenndige gjenger.
Nygaard Skrevet August 6, 2008 Forfatter Skrevet August 6, 2008 Har fått med rette gjenger, utvendige gjenger.
Fliid Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Du har mest sannsynlig mutter for 46 mm fjørben og ikke for 51 som du skal ha.
Nygaard Skrevet August 6, 2008 Forfatter Skrevet August 6, 2008 ehm.. Er til 51mm. Gjengene passer, men demperen går ikke inni muttra.
Fliid Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Jeg som burde lest nøyere. hehe beklager. 51 mm koni, 51 mm mutter og fjørben skal være bolt on. Kjøpte akkurat en ny mutter fra BMW og den har da samme innerdiameter som den gamle orginale. Du kan måle innvendig "øverst" på din mutter og legge det ut her. så kan jeg kryssmåle med mine. Mål og tykkelsen på den blanke delen på demperen.
Nygaard Skrevet August 6, 2008 Forfatter Skrevet August 6, 2008 Har send di tilbake til gs jeg=) Sattser på jeg får rett denne gangen:) Di var 0,3 mm for trang så kunne dreiet av di, men når mann kjøper nytt så mener jeg att mann skal slippe slikt=)
Fliid Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 hehe, helt sant. tja, kan jeg si. Bruk en annen leverandrø. GS er glad i å levere feil.
Nygaard Skrevet August 6, 2008 Forfatter Skrevet August 6, 2008 Er liksom enklest og ringe gs:) pluss att jeg har en smule %er:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå