jensemann23 Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Ser på ebay at man sammen med stor/mellomstor kjørecomputer ofte får med blinklyshendel .Hva slags funksjon har den blinklyshendelen bortsett fra å blinke? ;p
JoeNasty Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Der sitter knappen til kjørecomputeren.Iallefall gjør det det på min.
Gunnar Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Det er bare en vanlig trykknapp ytterst på den, som gjør at du kan switche mellom funksjonene. Du trenger den ikke for å betjene kjørecomputeren, men det kan hende bilen vil ha den for at computeren skal aktiveres. Ikke vet jeg..
kim@etnorgeikrig.com Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Jeg har en slik til e36 vist du trenger..
snurresprett Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 bortkastet penger, switcher kun mellom forbruk 1, temp og rekkevidde
Morten1989 Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 tror ikke du trenger denne. Jeg har den største computeren på min E36 Coupe, og den har denne bc knappen på blinklysarmen. Men på min E36 Cab som har den mellomstore computeren. så er det ikke en slik bc knapp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå