ohlund Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Da var jeg kommet meg over på rette merket igjen fra et lite side spor over på Opel Calibra `97 540iA Touring med kompressor kit fra ESS. Ellers alt av tenkelig utstyr, er vel standard på disse bilene
tmice Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Pen bil! Brukt vidvinkel linse? så ut som verdens lengste panser
Glenno Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Vansklig se noe på disse bildene men rå maskin det der
-Lasse- Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Er et par tråder om denne bilen på forumet fra før tror jeg.. Mulig du er tredje eieren her inne? Pen kjerre! Grattis
Steffan C Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Gratulerer med rå og tøff redskap . Vurderte denne selv da jeg skulle kjøpe ny BMW. Har du noen oppgraderingsplane? Og du må få skiltet på riktig plass der fremme .
DaggEn Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Pen bil.. Hvis du har kompressorkit med frontmontert intercooler så bør du vel fjerne skiltet for mest mulig effekt..
Jokkis Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 grattulere med veldi arti bil. Har hatt 540 med kompressor sjøl. Ikkje mange som klarer å kjøre forbi sånt maskineri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå