stanley Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Vurderer innkjøp av kompressor, men er usikker på hva som bør og må gjøres for å opprettholde driftsikkerheten. Motoren er gått 250 000 Det jeg ser for meg 1: Overhale topp - ferdig 2. Overhale topp - skifte stempelringer, hone sylindrer, kontrollere veiv og rammelagrer i hovedsak. To G-ladere: http://www.koperformance.com/BMW/turbo_ ... harger.htm gir 260HK http://www.g-powertech.com/rotrex/eursett.htm gir 230HK Er det eksperter, hobbykarer og forståsegpåere som har en mening er de hjertelig velkommen til å ytre seg =). Og er det noen som har erfaring med godkjenning av dette gjelder seff sammesak=)
SteffenM2 Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Alt jeg kan si er vel at godkjenning blir vanskelig.. Gi meg gjerne en liten update om du gjennomfører dette, en kamerat vurderer dette på sin 523ia touring til neste år. Hadde vært flott om du hadde fortalt litt om hvordan det fungerer om du går for det!
336mik Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Det som er lettvint med sånne kit,er at man bare kan plukke de av når bilen skal vises(hvis man tar sjansen på å kjøre med ulovlig bil da). Det er staten som gjør det tilnærmet umulig for folk å modde bilene sine,så da får de tåle støyten av å bli "lurt".
stanley Skrevet August 7, 2008 Forfatter Skrevet August 7, 2008 Det som er lettvint med sånne kit,er at man bare kan plukke de av når bilen skal vises(hvis man tar sjansen på å kjøre med ulovlig bil da).Det er staten som gjør det tilnærmet umulig for folk å modde bilene sine,så da får de tåle støyten av å bli "lurt". Jepp, blir vel det som må til antar jeg. Har så lyst på litt mere pulver og dette er jo den kortsiktige billige måten. 540 blir rett og slett litt for dyrt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå