Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer innkjøp av kompressor, men er usikker på hva som bør og må gjøres for å opprettholde driftsikkerheten.

Motoren er gått 250 000

Det jeg ser for meg

1: Overhale topp - ferdig

2. Overhale topp - skifte stempelringer, hone sylindrer, kontrollere veiv og rammelagrer i hovedsak.

To G-ladere:

http://www.koperformance.com/BMW/turbo_ ... harger.htm

gir 260HK

http://www.g-powertech.com/rotrex/eursett.htm

gir 230HK

Er det eksperter, hobbykarer og forståsegpåere som har en mening er de hjertelig velkommen til å ytre seg =). Og er det noen som har erfaring med godkjenning av dette gjelder seff sammesak=)

Skrevet

Alt jeg kan si er vel at godkjenning blir vanskelig..

Gi meg gjerne en liten update om du gjennomfører dette, en kamerat vurderer dette på sin 523ia touring til neste år. Hadde vært flott om du hadde fortalt litt om hvordan det fungerer om du går for det! :)

Skrevet

Det som er lettvint med sånne kit,er at man bare kan plukke de av når bilen skal vises(hvis man tar sjansen på å kjøre med ulovlig bil da).

Det er staten som gjør det tilnærmet umulig for folk å modde bilene sine,så da får de tåle støyten av å bli "lurt".

Skrevet
Det som er lettvint med sånne kit,er at man bare kan plukke de av når bilen skal vises(hvis man tar sjansen på å kjøre med ulovlig bil da).

Det er staten som gjør det tilnærmet umulig for folk å modde bilene sine,så da får de tåle støyten av å bli "lurt".

Jepp, blir vel det som må til antar jeg. Har så lyst på litt mere pulver og dette er jo den kortsiktige billige måten. 540 blir rett og slett litt for dyrt.... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...