BMW-Coupe Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Hei hei! Lurer på om noen vet hva fargen på bilen min heter...hva den heter mer enn grønn altså Har alldri sett en BMW med den fargen her i område før, derfor jeg kjøpte den Er det en skjelden BMW farge eller?
Oxide Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Sjekket fargekoden a? Hvis det er originalfargen, skal koden stå på venstre demper-tårn under panseret...(venstre når du sitter i bilen og ser forover ) Så står fargekodene her: http://www.bimmers.no/statisk.php?id=fargekoder
BMW-Coupe Skrevet August 6, 2008 Forfatter Skrevet August 6, 2008 Hehe, såpass lett ja 266 Laguna Green var det! Skjelden farge?
Oxide Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Jeg har sett fargen på mange før... men ikke den mest vanlige tenker jeg... Tenkte å lakkere gamle golfen med den fargen en gang... Ble laguna da, hehe...laguna-blå
tribal167 Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Jeg har også laguna grønn e36 coupe, fin farge det
///Mysild Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 har hatt laguna grønn jeg også... det er den fineste grønne (utenom BRG) syntes jeg... en god del perlemor/metalic i den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå