MrBimmer Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Har litt av vert til e30 * Senke fjører Apex 40/40 har 2 sett *Endeled har vert montert men ikkje brukt ( har 2 styk) X Travers Solgt *Radiator 325 86mod *Radiator 318 90mod *Div radiator slanger *Orginal ratt *Orginal baklykter i fin stand 86mod *Startmotorer til m20 og m40 *Tanstang (uten servo ) *Deksel som er i hanskeromet som sjuler hjernen *Blinklys *Speil *Ekspansjons tank *Dører og ruter til 4 od 2 dørs. *Strøken hatthyle Bersjt *Blåt 100% strøken bak og fram seter. *Tormler bak til 316-320 X3 *Deksla bak baklyktene ( lyspere holdaren) *Topp til ein 320 m20 *Diverse intriør deler *Dashbord *Nye bakdempere i eske (orginal) *Spidometer hus til 324 td X Fordeler lokk til 320 Solgt X Plugledninger til 320-325 Solgt *Div småbrytere og reler *Hardikobling ++++ Mye mer. Bilde kan taes om intrse. Om noe hast så skriv sms til 93251719
kent879 Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Vet du om det senke settet du har, er godkjent?
MrBimmer Skrevet August 7, 2008 Forfatter Skrevet August 7, 2008 Senke fjøren er gokjent ja. Apex. kjøpt hos gsbildeler.no
laxen Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Har du travers bak og det dekselet som skjuler hjernen? I såfall, hvor mye skal du ha for det?
candikid Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 HEI! kan jeg få kjøpe en radiatorslange av deg? eg trenger den som går fra vannpumpe og opp til den tredelte forgreninga på toppen... altså den som sniker seg mellom radiatorvifte og regreima
MrBimmer Skrevet August 8, 2008 Forfatter Skrevet August 8, 2008 HEI! kan jeg få kjøpe en radiatorslange av deg? eg trenger den som går fra vannpumpe og opp til den tredelte forgreninga på toppen... altså den som sniker seg mellom radiatorvifte og regreima Litt usiker ¨på hvilken du mener. Men bruk gsbildeler sin dele film og legg ut bilde av delen du er ute etter. gjør det mye enklere. Er det de stålrør som går bak vifta du mener ?
MrBimmer Skrevet August 8, 2008 Forfatter Skrevet August 8, 2008 Hei.Passer fjærene til 51mm fjærbein? Ja fjørerene passe alle 6selyndrere. Men ikkje 4selyndrer motorer.
candikid Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 nei jeg mener en slange, som i gummislange det er vel nummer tre på tegninga her tenker jeg. selv om det ser ut på dette bildet som om vannpumpa sitter høyere enn forgreninga til alle vannslangene da synes nesten den slangen så veldig annerledes ut.. men du ser jo lett hvilken det er om du kikker nedi motorrommet da.. bare å se etter en slange som går mellom vifta og regreima di... skal legge ut et bilde jeg
candikid Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 her! det er den med teip rundt seg. der har du også grunnen til at eg vil kjøpe av deg
MrBimmer Skrevet August 9, 2008 Forfatter Skrevet August 9, 2008 500 for fjørene hadde eg tenkt meg. er ikkje noe upris. kosta 1200-1300 ny mener eg å huske.
MrBimmer Skrevet August 9, 2008 Forfatter Skrevet August 9, 2008 her! det er den med teip rundt seg. der har du også grunnen til at eg vil kjøpe av deg Mener eg skal ha den ja. Men den ser litt analedes ut. de er ein slik som skal være på 325 den går over fordeler lokke menger eg å huske å ikkje bak fitene. Skal sjeke litt. Er ei stund siden eg har holde på med di gameltypen kjøling på e30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå