Gå til innhold

Mangler gnist på plugger etter ledningsbytte m20b25

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har byttet ledningdnettet på en 86 325i da det gamle var svidd. Men nå er det ikke gnist på pluggene lengre. Jeg gjorde en liten feil da jeg koblet opp dette og satte de to ledningene som skal på coil + og - på jord først, ble litt seint. Hva har skjedd?

Noen som har en anelse??

Skrevet

noen som veit?? Nå ligger faen meg bmw lavt i kurs her azz, begge cabene er i uorden og starter ikke.

Hjeeeeeeeeeeeeeeelp....... før de havner på skroten

Skrevet

Har du satt på de to ledningene til de to giverne til girkassa riktig?

Det er den ene av de som gir signal for gnist.

Skrevet

Noen som har et nett liggenes som virker? Kanskje det er nettet som er kast det oxo. Måtte lodde på motorkontakta mi da dette manglet på nettet jeg fikk tak i.

Har målt + og - på coilen med tenning på, og det lyste i prøvelampa, men det kommer ikke gnist fra coilen? Satte en plugg rett på coilledninga og ikke gnist. Har prøvd med andre colier og samme som skjer da oxo.

Skrevet

Har prøvd med andre coiler oxo, men ikke noe skjedde da heller. kanskje den oxo var gåen?? men kan jeg jorde - punktet på coilen? når jeg målte med tenning på var det strøm på begge, jordet prøvelampa i støtdemper tårnet, Er ikke den -1 punktet jording, skal det være strøm på den da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...