Lex-Talionis Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 når jeg drar på om slipper opp sp kommer det et smell fra eksosen som et hagleskudd omtrent.. hva er dette da? har datasprut og fordelerløs tenning.. Må kanskje justere tenninga på den da eller?
ehrnst Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 bilen din ettertenner pga. tenningskutt på sperra eller du har litt mye advance får du dratt bilen helt til sperra nå eller skyter den hele tiden?
Lex-Talionis Skrevet August 7, 2008 Forfatter Skrevet August 7, 2008 den smeller aldri når jeg gir på.. kan dra den til sperra.. smeller som faen når jeg slipper opp gassen.. smeller bare en gang.. Trenger ikke ha fullt turtall før det smeller heller.. Jævla irriterende
ehrnst Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 så, ha er afr'en din osv når det intreffer, det er vel noen form for deccel instillinger i sprutet og?
Lex-Talionis Skrevet August 7, 2008 Forfatter Skrevet August 7, 2008 det der skjønte jeg egentlig ingenting av.. hehe Kan du forklare på en lettere måte:P?
verticalescape Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 AFR= Air Fuel Ratio, altså blandinga mellom bensin/luft deccel som ehrnst skriver, er det motsatte av akselerasjon. Nå skjønner du sikkert
Lex-Talionis Skrevet August 7, 2008 Forfatter Skrevet August 7, 2008 da skjønner jeg hehe..tar det skade å kjøre med eller?
325ixx Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 ha du raka røyre? Smelle i eksosn, fordi bensina eksploderer? Var ialfall slik på ein 200sx
SteffenM2 Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Får nok litt for mye bensin, den går rett i eksosen, og så antenner når du slipper gassen.
Thomassino88 Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 får alt får mye bensin,fett med det da hehe
Lex-Talionis Skrevet August 7, 2008 Forfatter Skrevet August 7, 2008 da ble jeg litt klokere.. noen som vet hvordan man gir den litt mindre bensin?? Electromotive sprut på den... må vel kanskje på rullende landevei da eller?
Lex-Talionis Skrevet August 7, 2008 Forfatter Skrevet August 7, 2008 bensinpumpa mi er splitter ny den
Lex-Talionis Skrevet August 7, 2008 Forfatter Skrevet August 7, 2008 men kan man justere dette hjemme ved å koble til bærbare? eller er det umulig uten rullende landevei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå