jensemann23 Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Dette er en lys-sensor som justerer lys-styrken på infodisplayet i kombiinstrumentet ditt. Bare prøv å lyse på med en lommelykt, så skal det lyse sterkere. Dette er f.eks. når du kjører inn i en tunnel, så skal lyset bli dempet, slik at det ikke blir så sjenerende. Ganske genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Og om du har orginal radio og klima-anlegg, så skal det være en sensor på hver av de også Jeg hadde hvertfall sensor på det doble klimaanlegget på gamlebilen min, en -96mod. 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 ahaa:) Da lærte jeg noe nytt i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå