Oxide Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Skulle skifte taklukegir her, så merker jeg at en plastikdel i hevemekanismen bak er røket... Så, vet noen hvordan man demonterer takluka? Må sjekke eksakt hvilen del det er snakk om...
Cise Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Skulle skifte taklukegir her, så merker jeg at en plastikdel i hevemekanismen bak er røket...Så, vet noen hvordan man demonterer takluka? Må sjekke eksakt hvilen del det er snakk om... Skifta nettopp løfte-mekanismen på min for ikke så lenge siden.. er ikke noe vansklig.. men gå inn påhttp://www.bimmerdiy.com/diy/e36sunroof/ derfra jeg fikk hjelp.. er temelig simpelt.. løsner bare 3 muttere som sitter under den tak plata(må skyves bak i taket) bare kjør luka litt ned så du kan flytte på tak-plata så ser du det med engang.. så er det 1 torx skrue på hver side av takluka forran.. når du har løsna alle de skruene/mutterene er det bare å løfte av takluka
Oxide Skrevet August 7, 2008 Forfatter Skrevet August 7, 2008 Takk for den... Får se på det i morra tenker jeg...
bmwJon Skrevet Juni 26, 2012 Skrevet Juni 26, 2012 sliter med å få av takluka i forkant..har skrudd opp alt, men den henger fortsatt fast framme:/ noen som vet? haster:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå