Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 months later...
Skrevet

Kunne sikkert ha lest meg frem til det, men fant ikke disse på den siden du linker til i farten. Så, kan dette settet brukes på ekstra lys? 1000metere.

Skrevet
Kunne sikkert ha lest meg frem til det, men fant ikke disse på den siden du linker til i farten. Så, kan dette settet brukes på ekstra lys? 1000metere.

H1 sokkel passer fint i ekstralys med h1 sokkel. MEN, ei xenonpære bygger ein del bakover i forhold til ei halogenpæra. Dette betyr at du antagligt må modifisera bakplata litt. Er det plastikk skal vel dei fleste klare å lage til noke. Det kan hende du slipper dette, men det veit du ikkje før du prøver.

Xenonpære: www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4675

Skrevet

Jeg kan sjekke opp hvor mye plass det er i lampa, så kan jeg komme tilbake til deg.. Jeg har ettermontert Xenon i hovedlyktene på bilen, så hadde vært greit med Xenon i ekstralysene også.

Regner med disse kan kobles direkte inn på den ovmformeren som allerede sitter på bilen.

Skrevet

tror ikke h1 pærene skal bygge så mye mer en orginal pærene.. er vell h4 settene som har magnet styringen bak som bygger endel..

Har selv montert noe slikt i ekstra lysene til en kompis av meg :) ble mycket bra ljus :D måtte bare bøye litt på ledningene som kommer ut bak pæra så gikk di rett inn i de ekstra lysene.. og der var det trangt om plassen..

Mvh Raymond

Skrevet

mAZE skrev:

Regner med disse kan kobles direkte inn på den ovmformeren som allerede sitter på bilen.

Du får med 2stk omformere (ballaster) i settet og du skal selfølgeligt bruke disse.

Skrevet

ah, slikt.. :) de fleste lys har vell plass på den siden tror jeg?? mulig ikke, trodde problemet ville være baksiden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...