onropp Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 har en komplett m3 s50b30 motor som jeg vurderer å selge grunnet mangel på tid, det er ikke montert turbo på den men har turbo,manifoil,forsterket toppakning,datasprut elektromotive tec3r med mapføler,dumpventil,bensintrykkregulator,intercooler,alu insugsrør,silikonslanger og klemmer,bakstilling med bremser,diffbrems,drivaksler,mellomaksling turbo god for 630hk det er en precicion sc6152s det meste av delene er nye, med toppakning å dataspruten kan du fint ta ut 550-600hk ta kontakt for mere info og sp.mål ps:kan også selges stykkvis ta kontakt for priser tlf 91858499 email: torb_85@hotmail.com
RobertN Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Pris antydning pa motor + alt utenom turbon og datasprut?
325ixturbo Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 anbefaler deg å ringe, da Torbjørn er sjelden her inne, gratis bump fra meg
Ola. Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Som et tips, så vil jeg si noe småtterier.. Dette er for det første veldig billig totalt sett.. Men det skjønner vel flere enn meg.. Men denne turboen passer ikke til motoren. En S50b30 trenger mye større eksosdel enn denne turboen har for å fungere godt, å for å klare så høy effekt.. En kjempebra turbo, men ikke til en M3 3.0.. en s14 m3 motor, vil den derimot passe utmerket til
iNthe Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 hvordan kan du si det er veldig billig totalt sett? det står jo ikke noen pris?
325ixturbo Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 hvordan kan du si det er veldig billig totalt sett? det står jo ikke noen pris? fordi noen har endrett sitt svar her, angående samtale med selger, og pris, derfor skriver ola det med prisen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå