Gå til innhold

Nye felga 5mm spacera, litt sjelving i ratte i 80 + ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Kjøpt meg 17 toms felga :) med 40 impress på min ix :) måtte deseverre ha spacera :( eg fekk låna nokon spacera så var 4*100 som var til ein vw corrado, eg synst det sjelve litt i ratte når eg køyre i 80 - 90 km/h. ke ha det seg? :( det virka så spacerane passa fint på sirkeln og.

Nokon som veit ?:)

Skrevet
Hei :) Kjøpt meg 17 toms felga :) med 40 impress på min ix :) måtte deseverre ha spacera :( eg fekk låna nokon spacera så var 4*100 som var til ein vw corrado, eg synst det sjelve litt i ratte når eg køyre i 80 - 90 km/h. ke ha det seg? :( det virka så spacerane passa fint på sirkeln og.

Nokon som veit ?:)

du må balansere felgene dine

Skrevet

dem skal vere det.. bestilte felge fra dekkspesialisten.. dei ha lakt på felg og avbalansert og alt... ingenting med spacerane og gjere?

Skrevet
dem skal vere det.. bestilte felge fra dekkspesialisten.. dei ha lakt på felg og avbalansert og alt... ingenting med spacerane og gjere?

hmm,det var rart.typisk at ubalanserte felger rister godt i 80+ og så kan det avta.kan det være noe med spacerene da? kan jo være en mulighet det blir litt kast me de.vist det er bare slike universale tynne du legger mellom.

Skrevet

Jepp tenkte på det samme, men sia dei passa ganske så bra på sirkeln va det litt løge det og, men skal få tak i nokon 2 - 3mm som er tuv godkjente og tilpassa min bil :) får eg prøva på trur eg :)

når eg ikkje hadde spacera va det berre så vitt det gnissa inni, så eg trur det helde men ein 2 mm :)

Så viss små ristinga er der fortsatt på det vere dårlig ubalanserte dekk :)

Skrevet

Sjekk om det sitter dritt mellom navet og spaceren. Det skal ikke mye til før det blir litt risting. Isåfall, bruk et fint sandpapir og puss det vekk.

(PS. For mye bruk av :):D:(;) er plagsomt irriterende for folk som skal lese postene. Spesielt hvis man også skriver på dialekt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...