halllon Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Kan slettes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Hva er prisantydning her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halllon Skrevet August 8, 2008 Forfatter Share Skrevet August 8, 2008 Oppdatert med prisantydning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 er det lov å si det er synd du kvitter deg med denne ha|||on? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerh Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1951610 Byttemuligheter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 er det lov å si det er synd du kvitter deg med denne ha|||on? Er vel litt enig med deg, men makan til grom kjøring Fredrik har fått til med denne E30, skal man lete lenge etter. Denne bilen har altid bare godt å godt. Er masse bil igjen her, løp å kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 skilt på den enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 synd du selger syns jeg.. bilen med deg som sjåfør har blitt litt spesielt i mine øyne. syns du heller skulle beholdt, og pusset den opp, fått den helt strøkent jeg^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 skilt på den enda? Er skilter på den ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 ser åssen det går med sånne biler som VAR strøkne:) den grønne e46 M3'en med kompressor ser jo helt jævlig ut!!! skjønner ikke at det er mulig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 ser åssen det går med sånne biler som VAR strøkne:) den grønne e46 M3'en med kompressor ser jo helt jævlig ut!!! skjønner ikke at det er mulig!!! Så den ser jævlig ut ?? Så skjønner du det ikke er mulig ?? Hva legger du i det?? Min bil er bygd for å brukes, er kun litt bulk på en forskjerm, mangler de små listene ved bakjermen (har den ene) tank lokket ligger oppe på ACR, fant det ikke igjen. Så har bak fangeren fått noe juling. Noe riper i lakken, har den vel også fått. Men den funker like fint for det. Dette var aldrig tenkt som noe utstilling bil, tvert i mot. Hm, hvordan bil kjører du?? Du for prøve å bruke opp over 100 bak dekk på 3 mnd, å se hvordan bilen du kjører ser ut. Jeg har også det jævla gøy med min bil, noe kansje ikke alle har. Noe Halllon også har med sine biler. Håper bilen hans får en eier som tør å bruke bilen. Syns også dere burde se hvordan Halllon bruker Supraen. http://vimeo.com/1438874 Sorry OT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Nå er det jo meget sjelden en drift bil klarer å beholde "show finishen" etter noen runder på banen, folk blander show biler og de som virkelig bruker bilene rundt banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 OT: Må ærlig innrømme å si at jeg syns det er synd du selger den jeg også. Jeg må virkelig si at du vekket den gode gamle Gatebil gnisten i meg igjen når du kjørte der i 2007. Aldri ledd og klappet så mye når en har kjørt! Du veit å lage show!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halllon Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 Tusen takk for fine ord! :D SOm Yngve sier har det viktigste for meg vært at bilen har fungert, og jeg har forsøkt å passe på den ved alltid å varmkjøre før hard bruk, bytte oljer ofte, kun 10W60, etc. Jeg skulle gjerne beholdt bilen. Vi har et fjellpass oppe i Gudbrandsdalen vi driver å kjører i med ispigg på vinteren, og det var ufattelig kult å kjøre med denne der, og jeg skulle gjerne gjort det til vinteren som kommer også. Men - det kommer en tid for alt, og det er derfor jeg selger denne nå. Jeg har fått noen bud og henvendelser, men har fortsatt bilen her. Jeg skal prøve å få lagt ut noen bilder en av de nærmeste dagene av interiør, etc. Her er forresten et lite klipp av E30en på Mantorp i Sverige, det er den helt på starten: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Har du fått nokken seriøse henvendelser...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg