Astri Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Hvordan fungerer dette iforhold til eu godkjenning osv? Vurderer sterkt dette, men vanskelig å bestemme meg for gult eller svart...
wagon Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Hvordan fungerer dette iforhold til eu godkjenning osv? Vurderer sterkt dette, men vanskelig å bestemme meg for gult eller svart... Er ikke lov så er vel ikke lurt å hive på rett før PKK hvertfall.. Måtte ta det av når jeg hadde det på WRX´n. NAF vel og merke som tok PKK. Er ikke bilen din sort ? Da hadde jeg gått for gul, det passer bra på sort bil. (mener jeg)
Astri Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Takk. Jo bilen min er sort, men synes det er stiligt med mørke lykter og eg... Vanskelig.
AndersM Skrevet August 12, 2008 Forfatter Skrevet August 12, 2008 er jo bare å ta av og sette de på en plastpose hvis man skulle være uheldig å bli stoppa.. så setter man det bare på igjen etterpå.. limet er sterkt nok til det
leif harald Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 er jo bare å ta av og sette de på en plastpose hvis man skulle være uheldig å bli stoppa.. så setter man det bare på igjen etterpå.. limet er sterkt nok til det eller ha et lyktesett med gule og ett med sorte, så kan du velge mellom lyktene sånn som jeg skal
AndersM Skrevet August 12, 2008 Forfatter Skrevet August 12, 2008 sant sant og i morgen er siste dag for å bli med på denne bestillingen!
Torek Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Kan noen legge ut et bilde av en E30 i samme farge som min, men med gule lykter? Vurderer å bestille gult også, men ikke sikker på om det blir seende bra ut..
AndersM Skrevet August 13, 2008 Forfatter Skrevet August 13, 2008 Kan noen legge ut et bilde av en E30 i samme farge som min, men med gule lykter? Vurderer å bestille gult også, men ikke sikker på om det blir seende bra ut.. har desverre ikke det.. men er jo bare å prøve det hehe siste dag for bestillinger!
AndersM Skrevet August 13, 2008 Forfatter Skrevet August 13, 2008 nå er det ikke lenge igjen før dette gruppekjøpet blir avsluttet!
buchern456 Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 hei sku hatt til e36 hovedlys og spredere. svart..
AndersM Skrevet August 14, 2008 Forfatter Skrevet August 14, 2008 Er det en Ole Kristian Romestrand som kunne sendt meg en PM. Du har ført over penger, men vet ikke hva du skal ha Haster litt og fant deg ikke på gulesider..
jonas Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Hei.. Jeg skulle ha gule lyktefolie til e30 Jeg er Ole Kristian Romestrand Spørsmål på pm
AndersM Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 fant ut av det på fredagen.. da kom brev fra bbs om hva du skulle ha hadde klart å slette pm fra deg ved en feil etter at jeg ryddet opp etter folk som ikke skulle ha.. men bestilte 1 eller 2 ekstra sett av hver så jeg fikk riktig til deg i hvertfall.. Noen andre også som har bestilt, men som måtte overføre litt senere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå