Gå til innhold

Gul/sort lyktefilm. E30 på lager. Kun 1 sett igjen!!

Anbefalte innlegg

• Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hvordan fungerer dette iforhold til eu godkjenning osv? Vurderer sterkt dette, men vanskelig å bestemme meg for gult eller svart...

Er ikke lov så er vel ikke lurt å hive på rett før PKK hvertfall.. Måtte ta det av når jeg hadde det på WRX´n. NAF vel og merke som tok PKK.

Er ikke bilen din sort ? Da hadde jeg gått for gul, det passer bra på sort bil. (mener jeg)

Skrevet

er jo bare å ta av og sette de på en plastpose hvis man skulle være uheldig å bli stoppa.. så setter man det bare på igjen etterpå.. limet er sterkt nok til det :)

Skrevet
er jo bare å ta av og sette de på en plastpose hvis man skulle være uheldig å bli stoppa.. så setter man det bare på igjen etterpå.. limet er sterkt nok til det :)

eller ha et lyktesett med gule og ett med sorte, så kan du velge mellom lyktene sånn som jeg skal :D

Skrevet

Kan noen legge ut et bilde av en E30 i samme farge som min, men med gule lykter? Vurderer å bestille gult også, men ikke sikker på om det blir seende bra ut..

Skrevet
Kan noen legge ut et bilde av en E30 i samme farge som min, men med gule lykter? Vurderer å bestille gult også, men ikke sikker på om det blir seende bra ut..

har desverre ikke det.. men er jo bare å prøve det :) hehe

siste dag for bestillinger!

Skrevet

Er det en Ole Kristian Romestrand som kunne sendt meg en PM. Du har ført over penger, men vet ikke hva du skal ha :)

Haster litt og fant deg ikke på gulesider..

Skrevet

fant ut av det på fredagen.. da kom brev fra bbs om hva du skulle ha :) hadde klart å slette pm fra deg ved en feil etter at jeg ryddet opp etter folk som ikke skulle ha.. men bestilte 1 eller 2 ekstra sett av hver så jeg fikk riktig til deg i hvertfall.. Noen andre også som har bestilt, men som måtte overføre litt senere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...