AndersM Skrevet September 11, 2008 Forfatter Skrevet September 11, 2008 ser tinga bra ut? når man skal montere dette. skal man gjøre det som med sotefilm eller er det bare klister? altså med eller uten såpevann ja er veldig bra denne filmen! Tjukk og god! og er lim ja, vil man ha filmen vekk så vasker man bare lyktene med rutevask..
Torek Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Lim? Er det rett og slett bare så simpelt som å klistre det på da, eller?
AndersM Skrevet September 12, 2008 Forfatter Skrevet September 12, 2008 Ja er så lett Enest jeg ville gjort er å lakket ringene rundt lyktene sort istedet for blanke som de er orginalt
Torek Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Ja, ikke sikkert det er dumt Gleder meg til å se hvordan det blir med mørke lykter på bilen! Sorte DE-lykter fra koed, har de sorte ringer/rammer rundt lyktene?
Espen^^ Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Ja er så lett Enest jeg ville gjort er å lakket ringene rundt lyktene sort istedet for blanke som de er orginalt Allerede gjort klart nyrer og ringer black
AndersM Skrevet September 12, 2008 Forfatter Skrevet September 12, 2008 Alt er sendt ut til de som har betalt meg! Alle er sendt som brev da det var det rimligste alternativet.. Skal kjøre i gang med nytt da jeg har fått så mange henvendelser.. Men prisen har gått opp pga dollarn har økt kraftig!
AndersM Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 NYTT GRUPPEKJØP IGANG! Priser på side 1. har 2 sorte kit igjen til E30 fra forrige kjøp som man får til den gamle prisen, dvs 380 inkl frakt.. Har også 1 sett gule grøft på lager til E30 Grunnen til at jeg har de er pga noen betalte ikke sel om de sa jeg skulle bestille opp og de skulle overføre.. send pm for bestilling og betalingsinfo! KUN FORSKUDDSBETLING!
conan Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Da har jeg fått mine i dag, men et lite tips på enkel montering hadde vært fint hvis du allerede har gjort dette... Tror dette blir tøft. Ser jeg har fått til nye typen spredere på e-30 og jeg har preface spredere. jaja.
AndersM Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 Da har jeg fått mine i dag, men et lite tips på enkel montering hadde vært fint hvis du allerede har gjort dette... Tror dette blir tøft.Ser jeg har fått til nye typen spredere på e-30 og jeg har preface spredere. jaja. så bra! men er de sprederne mindre? Hvis de er det så er det ikke noe problem å kutte til.. De har kun 1 kit som går fra E30 82-91. fremgangsmåte: (tar veldig kort tid) 1 skarp tapetkniv. Microfiber klut og rutevask. 1: vask lyktene godt og la dem tørke 2. Ta av beskyttelses filmen og lim på.. 3. Kutt kantene pent FERDIG
sigge77 Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 et sett gule til e 30 , hvis det ikke er for sent da ,,.
AndersM Skrevet September 14, 2008 Forfatter Skrevet September 14, 2008 Har satt i gang nytt gruppekjøp så er ikke for sent.. Bare send meg en pm med hva du skal ha så sender jeg betalingsinfo! Anders
ALPINA-B6 3.5 Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 Sorte til e30. Gjør de lyktene så mye mørkere at det lyser dårligere.?. Prisen på svarte til kun hovedlampene er 380? Mvh Tom egil
AndersM Skrevet September 14, 2008 Forfatter Skrevet September 14, 2008 Nå har jeg xenon i mine så har fortsatt bra lys.. Men når man har sorte lyter så blir lyset svakere.. 380 er forhovedlys og grøftelys.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå