candikid Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 kan ikke modellbetegnelsen på diverse bmw motorer, men regner med at topic gir nok info? toppen er komplett med ventiler, fjærer, løftere og diverse. alt utenom noen eksosbolter og en sånn klips som holder vippearmen på plass fra å skli frem og tilbake hva er så denne verdt? gi litt bud da.. var og henta den fra sliping for to timer sida, hehe.
candikid Skrevet August 8, 2008 Forfatter Skrevet August 8, 2008 ja det var vel et greit bud lar bud"runden" gå til i morra. om ingen byr over, henter du eller vil du ha tilsendt? kjøper må betale eventuell frakt
sismi Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 byr 1000kr fo toppen din:) kan du sende den til meg? bor i trheim og betaler frakt:)mvh sindre sindresmith@live.no
candikid Skrevet August 9, 2008 Forfatter Skrevet August 9, 2008 se her ja selvsagt kan jeg sende. sender deg en mail jeg. budrunden er over, fikk tross alt et bud jeg er fornøyd med, hehe.
Stene89 Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 der ser du candi. jeg åpnet en fin budrunde for deg. fant ut av jeg ikke trengte toppen alikavell så nå ordna du deg en fin pris for toppen hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå