Gå til innhold

Nye E39 Facelift lykter med xenon selges til kun 2500kr!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har igjen et par med E39 facelift lykter med angel eyes og xenon. Er vel 6000 eller 8000k xenon. Dette er kopi lykter. Helt nye og ligger i esken, klare til å sendes. Selges så billig, fordi jeg har igjen kun et sett og vil bare bli kvitt det. For å montere dette, trenger du ikke å ha xenon på bilen fra før. Her følger alt det du trenger med. Ballaster og alt.

Kan godt sende på oppkrav.

e39.jpg

Skrevet
har xenon fra før,hvor mye styr er de for å få dette til?tenker på feilmeldinger og sånn..

Jeg ettermonterte xenon på min gamle e34, og jeg hadde det på min e46 i fult lys og tåkelys. Fikk ingen feilmelding på de.

Skrevet
men,må du være eletriker for å få dette til,eller kan de fleste med iq over skonummeret fixe dette?

Fleste klarer nok dette. Er ganske plug and play. Tror faktisk det er bare å koble på. Er hvertfall det på de fleste.

Skrevet
er de ikke en del styr med tennerene?

Nei, er ikke det. Ut ifra tennerne kommer det to stk ledninger som går til pæra. Ut ifra pæra går det to stk ledninger (pluss og minus), og disse kobler du sammen med pluss og minus fra bilen din. Sitter en kontakt på bilen din og her pleier det å være bare at du stikker disse inn i kontakten. I verste fall, må du kutte av kontakten din, og sette sammen disse ledningene. Trenger ikke være et mattegeni for det :)

Skrevet
hvordan er det med automatisk høydejustering? Har org xenon

Det er ikke det på de. Men mulig du kan sette over dette fra dine originale lykter.

Skrevet

Med ballast og alt som skal til for å montere i en '96 E39 sedan?

Jeg har lyktejustering på en trinnløs bryter i kupeen...er dette "automatisk" lyktejustering? Og får jeg dette over på de nye lyktene? Tar dem, i så fall.

Skrevet
Med ballast og alt som skal til for å montere i en '96 E39 sedan?

Jeg har lyktejustering på en trinnløs bryter i kupeen...er dette "automatisk" lyktejustering? Og får jeg dette over på de nye lyktene? Tar dem, i så fall.

Ja, alt er med.

Disse er egentlig manuelle, men jeg vet om folk som har satt inn sin automatiske lyktejustering inn i de. Så da skal det ikke være noe problem å sette inn din lyktejustering. Går det ikke, så kan du få igjen pengene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...