leif harald Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Hva er forsjell på ombyggings setta til bimmers og gs bildeler? noen som har noen av de? bilder? positift, negatift?
Eksos Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Jeg har iallefall St-import sitt på min, fungerer strålende..
OLEZZ Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Sjekk ut www.vvme.com Brukt den hver gang jeg trenger xenon. Veldig billig og likt alle andre kit.
2000Touring Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Sjekk ut www.vvme.comBrukt den hver gang jeg trenger xenon. Veldig billig og likt alle andre kit. Det kittet var jo utrolig billig, hva må man betale i tillegg til prisen på kittet? Hva blir den samlede prisen? Inge B.
leif harald Skrevet August 9, 2008 Forfatter Skrevet August 9, 2008 Sjekk ut www.vvme.comBrukt den hver gang jeg trenger xenon. Veldig billig og likt alle andre kit. wow, det var billig. hva kommer frakt og mva/toll på?
ProGranny Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Noen som vet hvordan størrelse det er som passer i en E30? H4-3, 9004-3, 9007-3 eller H13-3? Hvilken farge er det som virker best? Og ja, hva blir den samlede prisen?
Turbo Touring Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Noen som vet hvordan størrelse det er som passer i en E30?H4-3, 9004-3, 9007-3 eller H13-3? Hvilken farge er det som virker best? Og ja, hva blir den samlede prisen? H1 er det er d orginalt ivertfall
Gunnar Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Kitene er stort sett samme greiene. Her inne selges de kun for å ha midler til å drifte websidene med.
OLEZZ Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Er ikke mye ekstra kostnader. Bare frakt. Sluttsum for 4stk xenon kom på ca 1500kr 600 for 2 stk ca. I tillegg er det meget rask levering på døra.
leif harald Skrevet August 9, 2008 Forfatter Skrevet August 9, 2008 Er ikke mye ekstra kostnader. Bare frakt. Sluttsum for 4stk xenon kom på ca 1500kr 600 for 2 stk ca. I tillegg er det meget rask levering på døra. hva er forskjellen pA det "dyre" og det billige da, ser det er 2 forsjellige.
Hoem Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Det er bi-xenon og singel du tenker på ? Forskjellen er at på bi er langlys og nærlys i ett, desverre så er det bare en metalplate som beveger seg slik at den gjør lyset høyere med fjernlys. Anbefaler deg å unngå det og sats heller på singelxenon
leif harald Skrevet August 9, 2008 Forfatter Skrevet August 9, 2008 Det er bi-xenon og singel du tenker på ? Forskjellen er at på bi er langlys og nærlys i ett, desverre så er det bare en metalplate som beveger seg slik at den gjør lyset høyere med fjernlys. Anbefaler deg å unngå det og sats heller på singelxenon aaa ok, takk for svar. Men om jeg skal bestille, hvilke skal jeg kjOpe om jeg skal ha de pA min e30? gAr det ann og ha disse i grOftelys ogsA? om jeg bruker noe litt svakere lys?
OLEZZ Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Jeg har H1 på min e36. Du må finne ut hvilken sokkel du har i nærlys og grøftelys. Satt på xenon i full, nær og tåkelys. Er så digg.
leif harald Skrevet August 9, 2008 Forfatter Skrevet August 9, 2008 Jeg har H1 på min e36. Du må finne ut hvilken sokkel du har i nærlys og grøftelys.Satt på xenon i full, nær og tåkelys. Er så digg. ok, takk
Toro Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 Sjekk ut www.vvme.comBrukt den hver gang jeg trenger xenon. Veldig billig og likt alle andre kit. Prøvde å bestille derfra nå, men fikk opp dette når jeg skulle betale med paypal: Unable to process payment. Please contact the merchant as the shipping address provided by the merchant is invalid, and the merchant has requested that your order must be shipped to that address.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå