Gå til innhold

min e30m3-.ny update etter 3.5 år borte...


helgeb
 Share

Anbefalte innlegg

nydelig bil helge :D er jo tøff den svarte e39 du har også.

heisann :D , du er inne her du og ja,

har du noe bmw prosjekt på gang da?

den sorte( som faktisk er blå) he he blir virkelig grom til våren med div. m- utvendig, bar synd det er en 4-syl. diesel, denne motoren har ikke noe i en sånn bil å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig bil helge :D er jo tøff den svarte e39 du har også.

heisann :D , du er inne her du og ja,

har du noe bmw prosjekt på gang da?

den sorte( som faktisk er blå) he he blir virkelig grom til våren med div. m- utvendig, bar synd det er en 4-syl. diesel, denne motoren har ikke noe i en sånn bil å gjøre

ja må jo glo litt på bimmers innimellom :) ja har jo kjøpt tilbake den svarte 320 e36 sedanen jeg hadde. denne skal bli 100% strøken nå. blå ja :oops: har bare sett den i mørket jeg da. syntes den er skikkelig tøff nå også jeg da. billig og kjøre med diesel da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann... Er jo nødvendigvis ikke billigere selv om du får innkjøp pris.

Regnet meg fram til rundt 10-12000 fra statene om jeg skulle renovere min. Men det er altid noe små plukk man skal ha utenom.

Hvor langt bør man kjøre før man bytter registerkjede på de motorene? Er dette eventuelt noe som er vanskelig å få til?

10-12 tusen tviler jeg på du klarer med full overhaling, bare skifte av registerkjede med drev og skinner koster ca 10000kr i deler i norge!

har hørt ca 180000km så anbefales det skift.

kommer bilder i løpet av dagen!

Så pass dyrt ja.. Vel har bare sett på priser i USA jeg da. Har litt kontakter der borte så.

180000km ja... Da satser jeg på en sesong til på samme kjeden, min er vel gått rundt 140000km nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ja Helge.

Dette var skikkelig flaut :oops: for massa` på deg i sommer om tråd så har jeg bare ikke sett denne ennå. Må si det begynner komme mye på plass siden jeg sist var hos deg, for da lå alt i små deler :D .

Syntes du skal beholde den fargen du har og forsette den gode jobben du har gjort så langt.

Nå får dere slenge med på gardermoen eller bmwccn treffa til sommeren.

Prøve ta en tur opp om dere ei helg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...