helgeb Skrevet April 29, 2009 Forfatter Skrevet April 29, 2009 Så bra ut Helge. Da ble Bente fornøyd tenker jeg . Hun skal vel kjøre innover og vise frem stoltheten sin også? ja nå er hun klar, var ikke snakk om med vinterhjulene men faen a, er da ikke så nøye, har fått lånt meg mellom aksel hvis min jeg har bestilt ikke dukker opp i morgen så da kommer også jeg med m3`n bare den holder innover da
Glenno Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Tipper hun har shinna` mye siste uka, he he. Ja håper akslingen dukker opp men kjekt ha en i reserve ja. Holder helt sikkert både fram og tilbake . Ellers får du stå med lasso og henge deg etter brautbau fra Hallingdal, he he
helgeb Skrevet April 29, 2009 Forfatter Skrevet April 29, 2009 skal nok klare å få på noen mil på bilen på torsdag/ fredag jeg så jeg vet den holder mål....
helgeb Skrevet April 30, 2009 Forfatter Skrevet April 30, 2009 da fikk jeg evo- akselen i dag så da blir bilen ferdig montert i kveld, skal få lagt ut bilde da den er på bakken
Glenno Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 Ja nå ble jeg glad på dine vegne Helge. Vet du har stått på endel gjennom vinteren som ikke kommer til syne. Målet ditt har vært stå klar til vårmønstringa med de første trinnene i prosjektet ditt som har vært ganske omfattende for de som har lest denne tråden samt artikkel i medlembladet i bmwccn av siste nr. Da er det åpent for deg og samboeren får en herlig start på årets første bmw treff og starten på en mye morsomheter fremover i bmw miljøet . Edit: en ting er sikkert Helge at bilen din har blitt vist på bimmers hele 12500 ganger mot mine 9300 visninger så sier litt om intressen rundt din bil .
helgeb Skrevet April 30, 2009 Forfatter Skrevet April 30, 2009 da var første prøvetur unnagjort etter å ha montert mellomaksel og eksos i dag, ratt litt skjevt ellers alt ok. stikker på jobben i morgen tidlig å får utført en 4-hjuls måling, samt sjekket avgass noen bilder:
Glenno Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 Ååå fyy fa... Helge . dette så helt grise rått ut. Nå ble jeg skikkelig forelsket (ja ikke ideg men bilen selv om du er en kjempe grei kompis, he he). ojj, ojj, lurer på hvor mye Kim skal ha får sin svarte m3 jeg, hmm. Dette ga farlige vib altså
helgeb Skrevet April 30, 2009 Forfatter Skrevet April 30, 2009 takk for all skryt ja, blir nesten rørt jeg he he
helgeb Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Skrevet Mai 1, 2009 da fikk jeg tatt 4-hjulsmåling på jobben i dag,måtte justere spissing foran en del, ellers så alt ok ut.
Glenno Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Gratulere så mye Helge med kåringen av beste orginale bil på Valle Hovin idag . Ble uavgjort på stemmene mellom deg og selveste Erik Venås med sin usedvanlige råstrøkne E30 cab, slik at vi måtte kjøre opp bilene og ta en avstemning der du fikk klart flertall. E30 ruller tydligvis ,da det var Stamvaier som people c og ombygde en e46 (husker ikke navnet ifarta). Dette unnet jeg deg virkelig Helge selv om vet at Wenås garasjen også har gjort mye av sine også. Som sagt gratulere så mye. Da vet du at denne skal du ha orginal og aldri få smake salt .
spruddel Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Gratulerer med kåringen på Valle Hovin idag. Meget strøken E30 Den ombygde E46'n er Automote som har bygget en 320ci. Det var denne som vant peneste ombygde bil.
EirikL Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Gratulerer med endelig å ha bilen på veien! Og morsomt at den ble belønnet allerede i første forsøk. Skjønner godt at du vant når jeg ser bildene fra oppussing og av bilen på bakken. Et smykke!
sierracossie Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Den bilen din har jo bare blitt utrolig fin å se på. Og det er virkelig artig at du får belønning for alt strev og arbeidstimer du har lagt ned i denne bilen. Vel fortjent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå