gnmfr Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 har hull i bunnpanne til oljeretur på min 318is men noen som hvet åssen jeg kan få ordnet oljereturen uten og ta av bunnpanna gjenget bare opp i første omgang og det holdt i ca 2 uker så gikk gjengene..
ehrnst Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 gikk gjengene? det skal ikke skje. sett mange som borrer opp med en saktegående drill og bruker masse grease som kan fange opp sponet samt flusher igjennom motor med olje noen ganger
DJ RS2 Matrix Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 du har den metoden og sveise på ein liten kopling og skru/ sveise på oljereturen der
gnmfr Skrevet August 9, 2008 Forfatter Skrevet August 9, 2008 det er så tynne vegger derfor gikk gjengene.... men kan jeg sveise i den uten og ta den ut??
Fliid Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Hadde jeg vært på det punktet du er nå, da hadde jeg tatt av bunnpanne og eventuelt sveiset. Ser ikke at du kan ha flere muligheter med bunnpanne montert.
gnmfr Skrevet August 10, 2008 Forfatter Skrevet August 10, 2008 Hadde jeg vært på det punktet du er nå, da hadde jeg tatt av bunnpanne og eventuelt sveiset. Ser ikke at du kan ha flere muligheter med bunnpanne montert. ja skrur dritten av i morra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå