abrakadabri Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Skal kjøpe nyere touring bil og er blitt helt betatt av BMW etter å ha prøvd både Ford, Volvo og endel andre merker. Har sett på en BMW 2007 mod 520DTA som har kun gått rundt 30 000 kilometer (automatkasse - den gamle looken). Bilen er altså førstegenerasjons - før faceliften... Er det noe jeg bør bemerke meg med denne bilen? Noen feil som er vanlige på den? Noe jeg spesielt bør se på og undersøke? Bilen har ellers full M-tech pakke... Har noen erfaring med kjøring av slike biler om vinteren - tenker da hovedsaklig på M-fangeren i front - brøyteplog? Kommer kanskje med flere spørsmål underveis i tråden - håper noen kan rådføre meg - har jo nettopp blitt frelst av dette vidunderlige bilmerket! =) Om tråden er plassert feil kan kanskje en moderator flytte den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Vannvittig ok fremkomstmiddel Kan stille nytt spørsmål i "annet bil og motorprat" så havner den rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abrakadabri Skrevet August 9, 2008 Forfatter Share Skrevet August 9, 2008 Denne tråden kan slettes/låses - jeg opprettet tråden her; http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=851251#851251] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå