Eksos Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 Da har jeg ordna meg en komplett E30 2-dørs facelift å plukke deler ifra, tenkte å sjekke interessen her.. Ser helst at relativt store deler blir henta, småting kan sendes.. Har blandt annet : - Dørsider i sort "skinn" - Baklykter - Grill - Gassombyggingskit til M40 (usikker på om dette er universalt eller hva det er) Ellers er bilen komplett, med ødelagt motor, så har jo det meste.. Flere deler som jeg har liggende løst Original chrom fanger til prefacelift - dårlig chrom, men bein og fin.. Frontplate til prefacelift - hvit, trenger ett strøk med lakk Org. lippe til prefacelift - sort plast
Oslo-power Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 Mye skal du ha for understell og karrosseri ??
Eksos Skrevet August 10, 2008 Forfatter Skrevet August 10, 2008 2-dørs ja.. Dørtrekka går til høystbydende, har allerede 3 interesserte.. Understell og karosseri blir gitt bort etterpå, grunnet at bilen ikke er norskregistrert.. Har allerede en avtale på dette..
Eksos Skrevet August 10, 2008 Forfatter Skrevet August 10, 2008 Skal vell vere lambasonde på den ja.. Den på potta du tenker på? Usikker på hvor den er plassert på M40..
oljakvik Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 ja stemmer d. den står like etter nesten manifolden. tror det går og skru den ut med vanlig fastnøkkel. vet du om den fungerer ordentlig?
Eksos Skrevet August 10, 2008 Forfatter Skrevet August 10, 2008 Har desverre ingen aning.. Motoren er kaputt i bilen nemlig, men gikk vist fint helt til den slutta å fungere.. (stoppa med ett smell vistnokk)
oljakvik Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 ok. hehe. men da fungerer den sikkert. mye vil du ha for den?
Eksos Skrevet August 10, 2008 Forfatter Skrevet August 10, 2008 Bagasjeluka er ikke noe å ha, høyre døra må i tilfelle hentes..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå