Oslo-power Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Da har jeg ordna meg en komplett E30 2-dørs facelift å plukke deler ifra, tenkte å sjekke interessen her.. Ser helst at relativt store deler blir henta, småting kan sendes.. Har blandt annet : - Dørsider i sort "skinn" - Baklykter - Grill - Gassombyggingskit til M40 (usikker på om dette er universalt eller hva det er) Ellers er bilen komplett, med ødelagt motor, så har jo det meste.. Den dritten som sitter innenfor rattet som gir kontakt mellom ledning og rattet (tuta) Aner ikke hva den dubbe digsen heter jeg ^^
Eksos Skrevet August 11, 2008 Forfatter Skrevet August 11, 2008 hva er høyeste bud på dørtrekka? Har ikke fått noen eksakte bud enda egentlig, har bare mange interesserte.. Kommer med bilder imårra når det er lyst ute!
Eksos Skrevet August 12, 2008 Forfatter Skrevet August 12, 2008 Tok bare noen kjappe bilder, det kom regn akkurat da jeg skulle til å ta bildenne Både fremlyktenne og baklyktenne ser hele og pene ut.. Dørsidenne trenger bare litt vask for å bli fine..
steffen e30 Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 har du alle sidelistene? di som går over midt på døra osv:P. hvor mye skal du ha får dem?
Kurt L. Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Hvor mye for frontplata under støtfangeren, høyre forskjerm og støtfangeren foran?
stingrs Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 bilde av frontplata til prefacelift`? og bilde?
Eksos Skrevet August 13, 2008 Forfatter Skrevet August 13, 2008 Hvor mye for frontplata under støtfangeren, høyre forskjerm og støtfangeren foran? Du skulle vell hente hele kjerra? Skal ikke demontere så veldig mye av den, frontplata er desverre ikke særlig mye å bygge på, framskjermen har bulker i bakkant.. Fangeren er pen..
Eksos Skrevet August 13, 2008 Forfatter Skrevet August 13, 2008 bilde av frontplata til prefacelift`?og bilde? Kan ta i morra, prisen er jeg ikke sikker på, billig, som det står i overskrifta Skal bare ha bort noen deler..
BimmerKing Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Max Mekker vil nok ha det som vi diskuterte. Fangere, frontplate og diverse andre platedeler...
Eksos Skrevet August 14, 2008 Forfatter Skrevet August 14, 2008 Slenger inn ett par bilder til, skambud er tillatt.. Baklyktenne er meget pene, har ikke funnet skader på dem.. Framlyktenne er greie..
///christian Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Skal ha dørtrekkene hvis de ikke er solgt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå