fiLLLip Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Hei Lurer på å bytte ut alt av høytallere i min 99-modell E46 sedan og lurer på hvordan jeg demonterer de forskjellige ting. Vil ikke bryte og ødelegge noe Er først og fremst fremdører og hattehylle det er snakk om Mvh fiLLLip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusno Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 høytalerene i hattehyllen er no problem og bytte. Trenger kun og vippe bort plastdekselet og skru ut høytalerene. Dørene fremme er heller ikke mye jobb. Du må bare skru ut hele dørpanelet, iom at høytalerene er festet på innsiden av panelet. Eneste du må passe på er at du ikke river løs ledningene til el-speilene. ellers er det lett og fort gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiLLLip Skrevet August 10, 2008 Forfatter Share Skrevet August 10, 2008 Takker for svar Tenkte på litt mer detaljert, siden jeg IKKE har lyst til å ødelegge interiøret Hvor er alle skruene i dørene fremme ? Og hattehyllen er bare å ta skrujern og vippe opp dekslene ? De knekker ikke ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwHåkon Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 det sitter 2 under lista i døra, 1 under det lille lokket oppå dørhandtaket, og 2 under.. du ser 2 små lokk/deksler under der å.. etter det er det bare å ta i litt og dra i dørtrekket så klipsa løsner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiLLLip Skrevet August 10, 2008 Forfatter Share Skrevet August 10, 2008 Takker Skal gjøre et forsøk nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders N Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 ellers så ligger det mange filmer på youtube fra proffe butikker i usa som har laget flere filmer hvor de guider deg gjennom hele greia. bare søk på hvilke bmw du har så finner du de.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå