Fixfax Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Må ikke være fult intriør, eventuelt bare framstolene, skal ikke være noen hull, men kan ha litt slitasje... ser helst at stolene/intriøret ikke befinner seg langt i nord om det ikke kan sendes da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nygaard Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 har ett jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 jeg har dørsider til e30 2 dørs, som er strøkene. men ikke rutete da.. men svart, og gråe inni, noe som jeg synes er finere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 lite vitsi om du ikke har stolene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå