fosland Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Prøver meg med å selge denne. kom gjerne med spørsmål om du luere på noe. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1956119 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 HVor ellers er det rust? kunn salg eller kan innbytte være akutelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosland Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 rust hovedsaklig i kanaler og jekkfester, men er også hull under batteriet i bagasjrommet.. den trur eg er rimelig grei å lappe.. ellers er det endel overfladisk under bilen... har ikkje fullstendig oversikt, men det er endel å ta tak i, for å sei det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosland Skrevet August 15, 2008 Forfatter Share Skrevet August 15, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Kipt det med rusten. Ser jo ut som en veldig fin og "riktig" E36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosland Skrevet August 15, 2008 Forfatter Share Skrevet August 15, 2008 ja, det er verdt noen tårer. for bilen er Veldig bra ellers... bud mottas. har fått et på 35.000 - usett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Max Hardcore Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Er dette noe som holder over vintern? For så og flytte over delene på en bil som er bedre rustmessig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosland Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 jada. det trur eg ikkje skal by på problemer. hjuloppheng er så vidt eg kan sjå rustfritt, kanaler og dørk som er angrepet. bilen er meget bra å kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Max Hardcore Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Blir for dumt og kjøpe denne nå. Har en 2001 passat og en audi s2 som må vekk. Frister jævlig men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosland Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 Blir for dumt og kjøpe denne nå. Har en 2001 passat og en audi s2 som må vekk. Frister jævlig men. jammen de tar eg gjerne i bytte uten mellomlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Max Hardcore Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 blir bilen solgt til budet på 35 tusen? dumt du bor så langt unna, hadde vært interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosland Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 nei.. bilen blir ikkje solgt til 35... må nok høyere enn det, ellers beholder eg bilen selv. har et nytt bud på 40000,- nå, men vil høyere enn det òg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Max Hardcore Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosland Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 ikkje foreløbig nei. kommer en kar og kikker i morgen. mulig eg gir meg på salget, om den ikkje forsvinner snart. da vil eg overhale den og selge til en høyere pris senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg