Nygaard Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Selger Gts Fangerne til fordel for m-tech:) Frontfanger er ny, kun prøvemontert og tilpasset. Følger med sorte blinklys og mittstykke til festing av frontfangern. Fangern er festet med "panserlås" til bjelken. Har vært noen skader på bakfanger som er fikset, Trenger litt spakkel og lakK.p Seriøse Bud ønskes.
endre88 Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 ka skal du ha for dette då og sende til bergen ??
Nygaard Skrevet August 11, 2008 Forfatter Skrevet August 11, 2008 Er veldig usikker hva jeg skal ta for det helt ærlig. Følger med Tüv papirer til fangerne affal.
kbpE30 Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 Hvor mye hadde du tenkt deg ca? Vurderer å selge min e30 320 24v der alt under er nytt i år. selges med lumma front og rieger resten( må tillpasses;( ta kontakt
kbpE30 Skrevet Desember 24, 2008 Skrevet Desember 24, 2008 Hvor mye hadde du tenkt deg ca? Vurderer å selge min e30 320 24v der alt under er nytt i år. selges med lumma front og rieger resten( må tillpasses;( ta kontakt hbo 25k
erik2k3k Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 wtf....!! e lit usekker men trur nokk d dær ikk hør heilt heime på denna salgs posten....lag egen post om du ska sæll biln din kansje ? å ikk føkk t posten dær nån andre har lakt nka ut førr salg.... men kan jo tellføy at fronten står per dags dato på mil bil å at d e lagd fæste brikætta t å fæste i steinplata fra innersia så man ikk før en masse skrua eller poppnaggla i hjulbuen lykke t me salge kjukken
kbpE30 Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 beklager skal lage egeen post når jeg for bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå