Azeton Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Da er du ganske dreven også.. Fuelrailen kan sitte litt fast. så du må røske litt tak i den.. Husk og fjerne bensinslangen for bensin inn. Så passe på at vacumslangen på BTRen ikke løsner.. Den satt ganske dårlig fast hos meg ihvertfall
Frode_E30 Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Du må jo først fjerne alle klipsene, så dytte fuenrailen helt ned på dysene, så setter du på klipsa. Skal se om jeg finner et bilde..
verticalescape Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Det letteste er antakelig å gjøre som A-dekk sier. Sånn jeg og gjør det når jeg bytter dyser, setter de fast til fuelrail først. Tar faktisk ikke mer enn 5-10 minutter, bare man har gjort det nok ganger
Breitling Skrevet August 11, 2008 Forfatter Skrevet August 11, 2008 Skal se hva det blir til i morgen, må bare finne en måte å komme til den bakre bensinslangen og trykkregulatoren, var jo ikke akkurat godt med plass baki der.
Breitling Skrevet August 15, 2008 Forfatter Skrevet August 15, 2008 Da var jobben utført. Demonterte dysegalleri, bytta alle O-ringene og klipsene. Rengjorde dyser og galleri med rødsprit og Isopropanol. Det viste seg at verkstedet som hadde "fixa" besinlekkasjen i fjor, hadde satt dysene for langt ned i innsuget, slik at klipsene ikke kunne låses fast. Tok det opp med dem, men dem nekta for å ha gjort dette. BMW kunne dem ble det påstått, men uansett, er i skjønneste orden nå. Mens jeg var så godt i gang, demonterte og rengjorde jeg hele innsuget oxo. Var mye drit inni der, sikkert pga dårlig luftfilter. Vet ikke om det kan være placeboeffekten, men det virker som om bilen er blitt mye bedre på gassrespons og bunndrag etter alt ble byttet/rengjort. Jeg er hvertfall fornøyd Takker alle som har hjulpet meg med tips og triks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå