stuperen Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Har et problem som hovedsaklig går ut på at når jeg f.eks kommer mot et kryss og slipper gasspedalen "nesten" av,så begynner den og rykke.Det er litt sånn "kenguru" Noen som har en ide hvor jeg bør begynne? Bilen er en -84 mod med S38 motor. PS. Har ikke fylt kenguru bensin
Eksos Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Foringenne i bakstillinga kan jo være greit å ta en sjekk på vil jeg tro, også diff-foringa..
stuperen Skrevet August 11, 2008 Forfatter Skrevet August 11, 2008 Joda.Har tenkt tanken,men dette tror jeg er mer et innspr.evt tenningsproblem.
Aroid Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 hvordan går den på tomgang da? du slipper gasspedalen helt så nykker og napper den da?
stuperen Skrevet August 12, 2008 Forfatter Skrevet August 12, 2008 Den går normalt på tomgang.Det er kanskje en liten antydning til rykking i 50 og deromkring.Den liker seg ikke i 50-60 km/t.Men det var vel ikke det den var bygd for heller. Det som merkes best er hvis jeg girer ned til 2. gir i 40-50 og bremser på giret, og hvis jeg da holder foten såvidt på pedalen(klar til å gi på igjen)så rykker den fælt. Så snart jeg gir på mer så kommer den som den skal.Det er bare akkurat når jeg slakker av f.eks for fotgjengere og skal gi på bare litt. Skjønner? Ble litt vanskelig forklart dette
Aroid Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 det kan var gassspjeld sensoren som fjusker litt. det begynner med at den fjusker på fast bestemt plass der gasspjelden åpner seg. har du prøvd å koble datan til bilen?
stuperen Skrevet August 12, 2008 Forfatter Skrevet August 12, 2008 Takk for tipset. Skal få en jeg kjenner til å koble på diagnosen.Han har det på verkstedet sitt.Tenkte bare og få noen gode råd om hva det kunne være. Sikkert ikke noe stor sak,men jæ**** irriterende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå