Gå til innhold

Leppe på org.fanger e39! Tok BS bildeler 4 måneder!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har lyst til å oppgradere e39`n litt.. har kvitteringa på over 100 000,- på den og nå er den sinnsykt tait og presis.

Men orker ikke å koste på m5 fanger med lakk +++

Jeg vurderer noe enkelt.. Noen som har erfaring med leppe\splittere?

Finnes flere varianter.. kom gjerne med tips.. Jeg vil gjerne ha den i mattsvart :) og det blir den vell levert i? hadde mattsvart på e36`n som leppe på m3 fanger og det var rått :)

http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare ... 8/9157/675

Btw: noen bilder av bilen min ;)

rdvow7n8b8f6vpyqj4lf.jpg

5mlcg0e95a7l87oa9eya.jpg

Skrevet
bare min treng seg en kraftig polering. senking. eh. polert glassan litt.. ++ :P

o19iy5yh9b0d7t8afztg.jpg

Du har da leppe? :)

Hvor du kjøpte den? :)

Det du trenger nå er store, chrome nyrer! :) og sota vinduer! så har du feit bil :)

Skrevet

Etter jeg fikk sendt den til proff soting og fikk inn dvd spiller, 2 skjermer, polering, pussing av alt chrome, nye baklykter\facelift, angeleyes, nye nyrer, så ble bilen ganske tøff orginalt! ser litt "mafia" ut :)

Men vil ha leppe på fronten! :)

Noen som har det og vet om montering\passform osv.. kom med bilder! :D

Skrevet

Sideruten bak og bakruta er sota.. (proffsota) ser det bare dårlig på det bilde.

den leppa kjøpte eg på ebay fra taiwan. ser likens ut som orginal bmw aero pakken. betalte 1300-1500 kr huske ikke helt. levert. slapp mva :) Bestillte fredagen og mandagen hadde jeg den.. det va sterkt..

Nja tenkt på crom nyre. menne... allermest har eg lyst på svarte nyre + shadow liste rundt hele biln.. :D

Skrevet

Men vist eg nu senke den iløpet av vintern men blir bare 30-20 senking da. da blir sideruten framme også sota. men med en lysere film enn eg har bak.. etterbildan så har eg noe lignende soting som du. passe mørkt..

Skrevet

Ok :) Har valgt å ikke senke pga er sååå lei av senka bil! e36`n jeg hadde tok det meg 5 min ekstra å komme meg hjem fra jobb med pga alle fartshomper og hull i veien.. dritlei.

men er det noen som har sett e39`n med rieger leppe?? Noen som har bilde av et eksempel og vet hvordan det ser ut?

Skrevet

mhm seff dette er jo smak og behag,, men personlig så likte eg den jeg har best.. ser mer "normal" ut..

Derfør eg søkte en del på ebay før eg fikk tak i en.. billig..

joda.. hadda mazda før som va litt før mye senka før di dårlige veian her oppe i nord. men.... 30-20 senkinga som orginal m-tech bilan e syns eg ikke e så mye.. ser bare pent ut.. tar det rolig over fartsdumpan nu uansett så

Skrevet

Bombtrack: det så jo dritkult og clean ut!! :)

Hvor mye blir det for leppa + lakk da? eller er det kult å ha den i orginal farge? (mattsvart) eller blir den levert hvit? grunna?

Det ser nesten orginalt ut..

Hvordan er den festa?

Bra bilder btw ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...