BMWtotti Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Vet ikke om det er riktig, men la for ei stund siden merke til et blinkende lys i stereoen. Lignende et slikt som blinker når bilen er låst. Det som er greia er et dette blinker selv om bilen ikke er låst. Så lenge motoren er av så blinker det. Mente jeg leste ett sted at dat betydde at noen hadde tuklet med bilen siden den ble låst sist. Men det blinker jo hver gang. Noen som vet hva det er? Og ja, det tok noen forsøk for å treffe lyset.
T.R.Melum Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Min blinker også selv om bilen ikke er låst...
pbk Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 I instruksjonsboken for steroen står det at det er "tyveribeskyttelse", ingen videre forklaring. Min originale blinket ikke, selv om den hadde dioden, men byttet til en annen original spiller, og den blinker når tenningen er av. Min opprinnelige spiler var litt annerledes, fordi den hadde ikke klokkefunksjon og ikke noe klokkesymbol på knappen lengst til venstre. Vet ikke om det hadde noe å si.
Aquarius Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Lampe blinker når bilen er både låst og ulåst. Slukker så fort tenning skrus på. Mulig bilalarmen aktiveres ved forsøk på demontering av radioen, i tilfeller der du har glemt å låse bilen/aktivere alarmen. Kan også være at den kodede tenningsnøkkelen må gi et gyldig signal til radioen for at denne skal fungere (i likhet med startsperre).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå