<SuperMann> Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Har en svensk e34 1994 525tdsa Touring. Som jeg har kjørt ca ett år på norske skilter, (fra en vraka touring jeg også har, som kan følge med) Bilen er senket med ac-schnitzer dempere for/med nivåreg. Den har fint svart m-sport skinninteriør, dobbel rollo, klima, cruise, avtagbar krok, mm. Motor og automat er i bra stand. Dobble takluka fungerer. Har også en komplett ekstra motor og manuell girkasse.+ Div som chippet org ecu og en kcr boks. Kanalskjørter, nyere ratt, ekstra rollo, ekstra krok, bakluke,mm Selges høystbydene hel! Selger den ikke i deler. Hansk (Fredrikstad) 99 124 120 ring! ikke sms eller pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 no interesse i å selge motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<SuperMann> Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 no interesse i å selge motor? Jo hvis ingen vil ha hele bilen, er en del intereserte. Så jeg vil la det gå en uke før jeg hugger bilen. Har en ekstra motor liggende. Ser ut som du har ekstra motor selv!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet August 14, 2008 Share Skrevet August 14, 2008 pris interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet August 14, 2008 Share Skrevet August 14, 2008 Prisant på alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 14, 2008 Share Skrevet August 14, 2008 Pris på bilen? Interessert i innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 14, 2008 Share Skrevet August 14, 2008 mye skal du ha for dørtrekkene?? veldig intr, kan hente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 14, 2008 Share Skrevet August 14, 2008 blir uten nett i noen dager nå, dessuten drar jeg til utlandet om noen dager og blir borte i en uke,så er ikke sikkert jeg får sjekka her, ring meg eller sms meg på 99 55 27 10 hvis du vil selge dørtrekka kan som sagt hente! mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<SuperMann> Skrevet August 16, 2008 Forfatter Share Skrevet August 16, 2008 Vil ha bud over 15k for hele bilen. Selger ikke setene løse i første omgang!!! Da jeg ikke orker og hugge bilen. RING!!!! hvis man vil ha den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<SuperMann> Skrevet August 16, 2008 Forfatter Share Skrevet August 16, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<SuperMann> Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansi22 Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 er denne bilen fortsatt hos deg????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg