Hopen Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Hei! Har nå vært ute med motoren i bilen, og satt inn igjen, men nå skal jeg lufte clutchen.. Men når jeg pumper skjer det ikke noe, pedalen er fortsatt like lett. Noen som kan hjelpe meg? haster! vil ut å kjøre nåå!! btw er det den lille plasttanken oppe ved bremsekraftforsterkeren skal fylle på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 fyller på samme sted som bremsevæska. men du må vel under bilen for å åpne lufteskruen og;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 hold slavesylinder sli ksom vist på mitt rett og slett ville bildet. Altså, skru den ut fra kassa igjen. Hold slavesylinder slik med luftenippel åpen, la det renne. kan hende slavesylinder må holdes litt på skrå. du skjønner tegninga. luftenippelen må være høyere enn inntak til slavesylinder ( bremseslangen) Pass på og etterfyll i bremesevæske tanken. Det er den plastikk dingsen oppe ved bremsekraftforsterkeren ja. Ikke la det bli tomt der. Når det renner en god og fin ustanselig strøm av bremsevæske ut fra slavesylinder så er du ferdig og kan skru igjen luftenippel og montere slavesylinderen tilbake på girkassen. Kan godt hende det renner litt så plutselig kommer det litt luft igjen. ta deg god tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 bruk hansker. bremsevæske har faktisk løst opp det øverste laget med to-komponent gulvmaling der jeg skrur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 Takker for raske svar:) Da skal jeg ut å prøve dette:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå