PowerPro Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Sliter med å få av motorene til lyktejusteringen til en e34. Sitter fast til selve lykta, altså er vel den lange "skruen" som er igjen og som jeg ikke får løs. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PowerPro Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 Fikk de av. Et par fingre som ble herpa^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJørgensen Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 haha! Fant du noen god teknikk på det? eller er det bare å dra til det svartner? sliter litt med det selv, men har egentlig driti i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PowerPro Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 Tok i til jeg så mannen med ljåen:) Trykka med en skrutrekker der den skrue greia sitter fast, slapp til slutt. Rart jeg ikke ødela lyktene eller no, har en tendens til å ødelegge ting når jeg tar i:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJørgensen Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 huff ja, er det jeg er redd for.. men kanskje jeg skal prøve en gang til. Går det ikke så går det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Lol.. Lyktejusteringen på E36? Hvordan få av? Vri 90 grader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Er snakk om e34, men prinsippet er likt. greit med 90 grader. Men kula i enden av staget kan være litt kødden om man ikke vet at det bare er og skyve den litt til siden. ender vel med rasa plastikk om man ikke gjør det slik.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PowerPro Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 På e34n er det å vri rundt, men man må også få løsna den lange "skruen" som sitter fast til selve lykta i en slags klips, sitter som pokker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Men kula i enden av staget kan være litt kødden om man ikke vet at det bare er og skyve den litt til siden. ender vel med rasa plastikk om man ikke gjør det slik.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Sleit sinnsykt med det der på mine Bosch lykter.. Og da var det faktisk bare å vri rundt 90 grader.. Så kom den fint.. Med stanga med "drevet" på og full pakke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 jøss, det må ha vært deilig. hehe : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Hehe.. Ja steike.. Sleit så jævlig med skrutrekker og alt.. Så skulle jeg bare vri litt og se om jeg kunne knekke driten av Og da var jo det løsningen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 haha, kreativt : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå