Flatshift Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Hei. hvordan justere camber bak på e34? Har mer negativ camber på høyre enn venstre side. har vært i firehjulskontroll en gang i tia. håper på svar. mats
Ola. Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Må nok bygge om innfestningene til bruene da gitt..
Morty999 Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 får vell kjøpt slike an har i toppen av støtdemperne..
Gjest Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 det hjelper ikke mye med den typen oppheng som er bak på e34... eneste måten å påvirke spissing på (og litt camber) er slik som er på e34 m5, med eksentrisk bolt. ellers finnes det eksentriske foringer om det er pga. senking. men altså, i utgangspunktet er det ikke justerbart. og det hjelper ikke med bolten fra m5, da du ikke har sporene i traversen. men hvorfor er det skeivt? enten slitte foringer eller så er noe skjeivt. eller så har ikke bilen blitt lasta ned som den skulle når kontrollen ble gjennomført..
Sir Hofstad Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 det hjelper ikke mye med den typen oppheng som er bak på e34... eneste måten å påvirke spissing på (og litt camber) er slik som er på e34 m5, med eksentrisk bolt. ellers finnes det eksentriske foringer om det er pga. senking. men altså, i utgangspunktet er det ikke justerbart. og det hjelper ikke med bolten fra m5, da du ikke har sporene i traversen. men hvorfor er det skeivt? enten slitte foringer eller så er noe skjeivt. eller så har ikke bilen blitt lasta ned som den skulle når kontrollen ble gjennomført..[/quote Feks
S.Hafsmo Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 de eksentriske foringene de selger på koed skal vel hjelpe på camber?
Flatshift Skrevet August 13, 2008 Forfatter Skrevet August 13, 2008 kjørte på grav i dag.. er ikke justering, men har fortsatt forskjellig camber på høyre og venstre side... Hmm..
Gjest Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 ja de kan justere camber og, men dette er fordi de er eksentrisk..altså, alt ettersom hvordan du klemmer i foringen (lengde/høyde retning) vil den gi resultat deretter.. men så er det å finne den perfekte kombinasjonen da... denne vil som nevnt påvirke både spissing og camber..
Flatshift Skrevet August 14, 2008 Forfatter Skrevet August 14, 2008 men hva kan være årsak til forskjellig camber bak på bilen da?? noe som er bøyd? siden det ikke er justering der. hva bestemmer camber bak? mats
Gjest Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 foringene...eller skade.. eller myye senk.. dess lavere bil, dess mer negativ camber..
Flatshift Skrevet August 15, 2008 Forfatter Skrevet August 15, 2008 den er senka, men rart det er forskjellig fra side til side... skulle jo være likt senka. hehe... er no muffins.. mats
Tommy89 Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 den er senka, men rart det er forskjellig fra side til side... skulle jo være likt senka. hehe... er no muffins.. mats hmm.. kanskje prøve å fjerne den muffinsen å se om det hjelper?
fredriko Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Har du vært uheldig og fått sleng på bilen tidligere og møtt en fortauskant med ene hjulet så er dette nok til at hjulvinklene endres, og det er sikkert noen som har hatt bilen før deg og :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå