Gjest atlis Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Halla, har akkuratt handla meg bil. første bilen min. Ser ut som ett horehus på 4-hjul.Det er en 92mod 320i 4-dørs. Det er Noe lakkrust i kanaler og bagasjelokk(bombe). er noe ulyder i klokka osv men det gidder jeg ikke begynne med, er ikke så ille heller. Så skal jeg bytte noen foringer. Bremser hele veien. coiler og plugger og ett par hjullager og litt småtteri. så skal jeg kjøpe Styling! Kunne tenkt meg m3 fanger og bakfanger. Og noen speiler hadde vært fint! Vet du hvor jeg kan få tak i dette billig eller om du har noe så hadde det vært veldig fint! . skal prøve og få ut noen bilder osv når jeg setter igang. Skal også ha effektanlegg ikke noe mer en 2.5" Har du noe liggende hyl ut. ! så skal jeg komme med bilder! setter pris på hjelp osv!! Kjør hardt kjør stil kjør BMW uten tvil så mormi:) Ps: er det mulig å få chippa disse motorene?
Astri Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 bilder er alltid morsomt. Før, under og etter restaurering. Velkommen til forumet forresten, og gartulerer med "ny" bmw.
///Mysild Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 www.st-import.no har m3 styling... speiler får du kjøpt på schmiedmann.no eller koed.dk... chip er BARE tull...
bergeee Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 ja da er denna bmwen solgt. en liten ful viska meg i øret at det var en e46 i hode på han nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå