Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen som er både rimelige og flinke innen lakkering i Bergensområdet.

Her gjelder det og fikse en liten skade i en skjerm, lakke opp steinsprut på grillramme og panser, og lakke opp nye fangere, sideskjørt og speil.

Noen med hint og/eller tips?

Skrevet
Noen som vet om noen som er både rimelige og flinke innen lakkering i Bergensområdet.

Her gjelser det og fikse en liten skade i en skjerm, lakke opp steinsprut på grillramme og panser, og lakke opp nye fangere, sideskjørt og speil.

Med så mange deler er det gjerne like greit å ta hele bilen :) Må desverre si at jeg ikke vet om noen rimelige lakkerere :?

Skrevet

Her gjelser det og fikse en liten skade i en skjerm, lakke opp steinsprut på grillramme og panser, og lakke opp nye fangere, sideskjørt og speil.

Med så mange deler er det gjerne like greit å ta hele bilen :) Må desverre si at jeg ikke vet om noen rimelige lakkerere :?

Sikker på det? panser, skjerm og grillramme og deler som kan taes av bilen. samt delene som bestilles. tar jeg hele bilen og skal få gjort det skikkelig, vil jeg tro det blir dyrere.

Ellers må jeg dele det i 2 omganger. skjerm, grillramme og panser for seg...

Skrevet
Tenkte bare på at det lett kunne bli litt nyanseforskjeller, men en "skikkelig" lakkerer klarer de vel gjerne det uten problemer.. :)

Ville sjekket prisforskjellen uansett iallefall :)

Du har et poeng. Det skal sjekkes opp i...

Noen som har tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...