BreitBau Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Heisann.. Har for hånden en E30 M3 Hartge.. Original, men skal være lakkert opp igjen i Rød for noen år siden. Er i bra stand og uten skilt så den kjøres kun som "kosebil".. Hva kan noe sånt være verdt? Spør da jeg ikke har NOEN anelse selv.. mvh Kev
SSM Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Få litt mere info og bilder så skal vi se... Skinn? Felger? Senket? Hvor mange hk? Hva modell? Hvor høy km stand?
StianA Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 legg gjerne med noe bilder også da! intreøret 100% helt? mye inngrep du må ta med vettu
Springsteen Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Hva innebærer denne hartge-delen av bilen da? Hartge H35-24? Eller "bare" eksos, felger osv?
Springsteen Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 VITAMIN H Det vitaminet vil jeg også ha litt av!
StianA Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Går det slikt noe i Norge da!? ja Teddysen har jo en
SSM Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Han har jo faktisk ikke det nei...står at han har en for hånden, men står ikke at det er den Hartge modellen der.
Stramvaier Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Kan aldri si jeg har sett en slik orginal en i Norge. tror den hadde vært på treff og slikt hadde det vært noen slik onginal i norge
StianA Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Han har jo faktisk ikke det nei...står at han har en for hånden, men står ikke at det er den Hartge modellen der. ops var litt raskt ute der
BreitBau Skrevet August 13, 2008 Forfatter Skrevet August 13, 2008 For å presisere så har jeg IKKE en E30 M3 Hartge.. Men jeg har en for hånd som skal selges.. Nå ante jeg faktisk ikke at den var så sjelden som den er, så etter å ha søkt den opp så begynner jeg å skjønne at jeg må sjekke nærmere etter ang. hva den har av utstyr og motor.. Jeg kommer tilbake til dere! Men ettersom jeg har skjønt så er den hinsides dyr .. Skal få tak i eiern igjen og få set nærmere på den samt hørt spesifikasjoner.. En M3 er det hvertfall men er mulig den KUN var Hartge-optik da jeg skjønner Hartge sin M3 mer eller mindre er ett værstingbeist av dimensjoner.. Den er ihvertfall lik som den rød oppe her utifra de bildene jeg har fått se av den. Og mobilbildene han hadde av den kunne jeg ikke få ut av noe hvordan detaljene var.. Etter hans egne ord var det en E30 M3 Hartge, men siden denne er svindyr og sjelden er det mulig jeg tar feil og dette gjelder en Hartge Optik.. SKal sjekke opp, beklager misforståelsen.. Men hadde uansett vært motto å visst akkurat HVA en sånn en var verdt.. Er vel rimelig like utstyrspakkene på disse bilene.. Edit: Må bare legge til at jeg blir mer og mer forelsket dess mer jeg lærer om E30'ene.. Jeg har absolutt ikke peiling på disse bilene i det hele tatt, men vet det er flere av dere her inne som har det..
SSM Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Man vet ikke hva bilkjøring dreier seg om før man har kjørt E30M3 Gå innpå www.s14.net, der står det MYE MYE om E30M3.
BreitBau Skrevet August 13, 2008 Forfatter Skrevet August 13, 2008 Takk Takk.. Nei jeg har ekstremt EKSTREMT lyst til å få byttet "Show"bilen med en E30 M3 som er velholdt.. har aldri kjørt en E30 M3.. Helvtte har jo aldri kjørt en E30 i det hele tatt!..
SSM Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Eneste BMW jeg har kjørt er E30M3 og E39M5 hehe Du må nok finne ut litt mer om bilen ja, hvor mye vil selger ha for bilen egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå